جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۰
کد خبر: ۷۳۶۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴

بازدید رایگان پرجمعیت ترین خانواده ایرانی از برج میلاد

آرزوی پرجمعیت ترین خانواده ایرانی با 19 فرزند برای دیدن برج میلاد تهران برآورده شد و این خانواده با سفر به شهر تهران از بخش های مختلف برج میلاد تهران به صورت رایگان بازدید کرده و پس از بازدید،مهمان رستوران گردان به میزبانی مدیرعامل برج میلاد تهران شدند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران ، قاسم علی لویی پدر این خانواده امروز رکوردار پرجمعیت ترین خانواده ایرانی است که با 19 فرزند شامل 11 دختر و 9 پسر در روستای مخور شهرستان چالدران آذربایجان غربی زندگی می کند و با سفرش به استان تهران، از بلنترین برج کشور و ششمین برج مخابراتی دنیا به صورت رایگان بازدید کردند.
 
این خانواده بزرگ که به بهانه ضبط یک برنامه تلویزیونی به تهران آمده بودند، آرزوی بازدید از برج میلاد تهران را داشتند که آرزوی این خانواده از سوی فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران برآورده  شد و پس از بازدید آنها از برج میلاد، این خانواده به صورت رایگان مهمان رستوران گردان برج میلاد تهران شدند.
 
بزرگترین فرزند این خانواده در سن 35 سالگی است و کوچکترین فرزند در سن 7 سالگی که در حال حاضر درآمد خود را از طریق کشاورزی و قالی بافی بدست می آورند.
نظر شما